Zakupy :) - nowe modele

Tym razem przedstawię swoje spore zaopatrzeniowe zakupy :) Patyczki fimo - lepione a następnie rozciągane pałeczki z modeliny funkcję...




Tym razem przedstawię swoje spore zaopatrzeniowe zakupy :)
Patyczki fimo - lepione a następnie rozciągane pałeczki z modeliny funkcję urzekających dodatków zyskały nie tylko biżuterii ale i przy ozdabianiu paznokci. Bardzo zależało mi na dodanie kilku owych kolorowych dodatków do mojej handmadowej pracowni. Na allegro znalazłam całkiem ciekawą propozycję. Pięć losowych patyczków (z wybranej kategorii - motylki, owoce itp) w przystępnej cenie. 
www.artais.pl
Część przedmiotów artais.pl można znaleźć na allegro - jednak znacznie więcej produktów znajdziecie na ich stronie internetowej. Na przesyłkę nie musiałam zbyt długo czekać. Pakowane w woreczki strunowe po 5, w kopercie bąbelkowej bezpiecznie dotarły do celu. Stanowczo mogę ta opcje polecić wszystkim tym - którzy w zakupach lubią odrobinę niespodzianki :)



Jak widać poniżej - patyczki są bardzo malutkie - i tym bardziej urocze. Przeciętna grubość patyczka to 5mm przy długości około 5cm.  Nie wszystkimi modelami jestem zachwycona, ale jako zestaw, myślę, że się sprawdzą.


Kolejnym internetowym sklepikiem, w którym postanowiłam zamówić jest sklepik dla was. Jak trafić? Wystarczy wpisać w google "modelina" i "foremki" - to pierwsza propozycja. W niedzielę zamówiłam i zapłaciłam, potwierdzenie zamówienia przyszło od razu, faktura w poniedziałek. A już w środę trzymałam swoje nowe skarby w ręce. 
Największa zaleta? Nigdzie indziej nie widziałam tak tanich przesyłek. 
Największa wada? Nie wszystko czego zapragniesz, jest akurat na stanie - ale przy tak tanich przesyłkach, nie widzę problemu aby zamówić później jeszcze raz :)

sklepik-dla-was.pl


W białej kopercie odnalazłam dwa tajemnicze pudełka. 




Nie mogłam się powstrzymać od wypróbowania ich wszystkich. Jak używa się silikonowych form? To dziecinie proste. Ciepłą modelinę (plastyczną) wciskamy do foremki, wstawiamy na jakiś czas do zamrażalnika. Po wyjęciu możemy bez obaw wyciągać z foremki. Pod wpływem temperatury modelina tężeje i staje się mniej plastyczna.


Formy wypełnione - no to mrozimy i wyjmujemy :)


Bazy tart - będą idealne do połączenia ich z patyczkami ze sklepu powyżej, kiedy tylko znajdę więcej czasu - pojawią się i owocowe tarty - a na razie kilka łakoci :)


Ostatnim sklepem okazał się sklep budowlany. Szybko schnący klej typu kropelka znacznie lepiej będzie nadawał się do przyklejania sztyftów małych kolczyków. Silikon planuję wypróbować do stworzenia własnej formy - czemu akurat ten? Bo jest szybkoschnący :)



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zazdroszczę talentu, ja nawet bym nigdy nie pomyślała żeby spróbować, do takich rzeczy mam 2 lewe ręce :D
    Bardzo realistycznie wyglądają te wszystkie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite cudeńka! Szalenie mi się podobają, gratuluję pasji i talentu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. te kawałki arbuza ♥☆♥ gdzieś tam w tej ogromnej kuli ;D po prostu mnie kupiły :D a ogólnie zazdroszczę talentu

    swiat-weni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gadżety dla osób, które znają sie na takich wyrobach i je tworzą, podziwiam, są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie rzeczy-a szczególnie bransoletki.
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images