Update pracowni - złoty wire wrapping

Najwyższy czas na mały update strony, a tym samym mojej skromnej pracowni. Krótka wizyta w empiku zaowocowała nowym pomysłem który w naj...




Najwyższy czas na mały update strony, a tym samym mojej skromnej pracowni. Krótka wizyta w empiku zaowocowała nowym pomysłem który w najbliższym czasie postaram się zrealizować (nowe wisiorki z kryształami). Chwila uwagi być może należy się również kilku parom kolczyków które wreszcie udało mi się sfotografować.


Rozpoczniemy od mniej ciekawej części zakupów, mianowicie modeliny fimo. Planuję zalać was masą słodkich gofrów, lodów, babeczek i ciastek którym nie zdołacie się oprzeć! Do mojego koszyka trafiły trzy sztuki modeliny fimo, dwie z nich (FIMO soft) biała (0 - white) i brązowa (7 - carmel), ostatnia natomiast to FIMO effect beżowa (peach). Masy fimo wypiekamy około 30 minut w 110*C.


Jednak królem dzisiejszego wpisu zostaje złoty (mosiężny - który wygląda jak złoty) drut importowany przez Euroclass. Grubszy (0,6mm 10m) oraz cieńszy (0,30mm, 50m).



Po bliższym przyjrzeniu się szpuli mniejszego drutu zauważyłam dwa ostające kołeczki na które można zawinąć odstający koniec - sprytne rozwiązanie. Ale przecie funkcją drutu nie jest tylko być oglądanym, pora było coś zmajstrować.


Jakiś czas temu pojawił się na fp 4kajko kryształowo - srebrny wisior.



Od momentu w którym wzięłam do ręki złoty drut chciałam spróbować coś z niego zrobić. Oto wynik. Nie jest zachwycający - ale praktyka czyni mistrza.



Na koniec coś słodkiego czyli przeurocze gofrowe kolczyki. Koniecznie napiszcie w komentarzach, jakie są wasze ulubione gofry i co chcielibyście na takim wisiorku czy kolczykach jako dodatek zobaczyć.

Gofr z lodami z polewą czekoladową z kiwi i limonką

Gofr z bita śmietaną, polewą czekoladową i owocami

Fioletowo - różowe lody z pole czekoladową i serduszkami

Gofr z bitą śmietaną i polewą czekoladową z owocami

Polewa czekoladowa + kiwi

Lody truskawkowe z polewą czekoladową + truskawka i cytryna




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Biżuteria wygląda w sumie dobrze, ale wydaje się być zrobiona na odwal się. Faktura gofrów, dla przykładu, na niektórych gofrach wygląda jak zwykłe kółko z niedbale zrobionymi dziurami. Ale mam nadzieję, że to wina modeliny i/lub jej wypiekania.

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images