Sklepy z koralikami online

Zakup w sklepach online wiąże się z ryzykiem, czy aby na pewno? Przedstawię wam moje ulubione sklepy online z jakich zamawiam i ocenie ...




Zakup w sklepach online wiąże się z ryzykiem, czy aby na pewno? Przedstawię wam moje ulubione sklepy online z jakich zamawiam i ocenie je dla was pod kątem czasu dostarczenia przesyłki, asortymentu oraz trudności użytkowania serwisów.

Swoja skromną pracownię zaopatrywałam do tej pory w 3 sklepach internetowych oraz jednym stacjonarnym. Sklepik dla was oraz artais.pl pokazywałam już w tym poście. Dziś pojawi się jednak artais.pl oraz pewna nowość - pasart.pl. Trafiając na ten sklep wpadłam w sam środek wyprzedaży. Nie mogłam oprzeć się zamówieniu kilku drobiazgów, skończyło się jednak na pełnym koszyku.

Zaczniemy według terminów zamówienia.

W sklepie artais.pl zamówiłam w środę wieczorem (30.03), wedle informacji ze sklepu paczka została wysłana 31.03, natomiast dotarła do mnie w poniedziałek (4.04). 

W sklepie pasart.pl zamówiłam poniedziałek (4.04) po 20 całkiem spory zapas wyprzedażowych drobiazgów, paczka przyszła w czwartek (7.04).

Obsługa,  zaopatrzenie i ceny.

Sklep Artais.pl jest bardzo dobrze zaopatrzony pod względem podstawowych półfabrykatów i wszystkiego czego może na początek potrzebować rękodzielnik. Dostępne koraliki są dobrze opisane, a ceny naprawdę konkurencyjne. Można tam między innymi dostać patyczki fimo.
Obsługa sklepu jednak ma swoje wady, za każdym kliknięciem "do koszyka' zostajemy na tej karcie do niego przeniesieni. Jeśli planujemy większe zakupy proponuje otwieranie produktów za pomocą "szczegółów" na kolejnej karcie.

Sklep Pasart.pl jest dobrze zaopatrzony, ceny są wyższe, aczkolwiek znajdziecie tu znacznie więcej produktów jak i darmowy kurs biżuterii. Obsługa sklepu jest niezwykle prosta - po kliknięciu dodaj do koszyka pojawia się powiadomienie iż artykuł został dodany, a scrolując dalej można dodawać kolejne.

Co by tu jeszcze...

W sklepie artais.pl możemy skorzystać z darmowej wysyłki jeśli zrobimy zakupy (przy przedpłacie na konto) kupując za minimalnie 85zł. Cennik dostawy można znaleźć tutaj. Przy kompletowaniu mojego zamówienia pojawiła się drobna pomyłka, wystarczył jednak jeden mail a sprawa została wyjaśniona. Stanowczo polecam.

W sklepie pasart.pl jest system lojalnościowy oparty na sumowaniu się płatności w sklepie i jeśli wasz miesięczny (z 3 ostatnich) średni wydatek wynosi np. status bronze czyli Od 100,00 zł do 299,99 zł otrzymujecie rabat 3% oraz 5 darmowych wysyłek. Dokładne warunki możecie znaleźć tutaj. Wyprzedażowe ceny są świetne, dlatego warto zapolować.

Informatywność

W sklepie artais.pl po dokonaniu zamówienia nie ma żadnej zakładki w której można byłoby sprawdzić jej status. Aczkolwiek do każdej przesyłki dołączana jest faktura z rozpiską całego zamówienia z cenami. A mailowo automatycznie zostają przesłane informacje dotyczące nadania przesyłki (oczywiście z możliwością śledzenia).

W sklepie pasart.pl mamy dobrze poukładane zakładki w których nie tylko możemy sprawdzić status naszego zamówienia ale i zobaczyć elektroniczną fakturę. Jeśli będzie wam potrzebna, możecie ją stamtąd ściągnąć i wydrukować (nie jest dołączana do przesyłki - sklep stawia na ekologiczność). Nie wysłane zamówienia możemy również połączyć a o nie zamkniętym koszykowym zakupu sklep przypomni was mailowo. Zamówione? Możecie spodziewać się maila informującego o złożeniu, płatności, kompletowaniu czy wysłaniu waszej paczuszki.

Nowe możliwości związane z zakupami?

Największą radość sprawiły mi koraliki, nie potrafię powiedzieć które, ale niewątpliwie powstanie masa bransoletek których zdjęciami się z wami podzielę. Pora przejść do sedna, czyli zobaczmy co tam zamówiłam




www.artais.pl



















www.pasart.pl















Ciekawi co udało mi się z tego zmajstrować od czasu kiedy wszystko doszło a zanim pojawił się post? Zobaczcie sami :)











You Might Also Like

6 komentarze

  1. Cenne porady i do tego fajne zdjęcia pokazujące detale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej nie miałam pojęcia, że teraz można takie różności zamówić przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama kiedyś robiłam biżuterię i pamiętam jak zachwycona byłam jakie cuda można znaleźć w Internecie! :)
    A Twoje dzieła bardzo mi się podobają, chętnie bym je nosiła! :)
    http://blog.hatedtherain.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. a co to za koraliki te pastelowe takie? nie słyszałam o sklepie artais, jestem wierna pasartowi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To frozen, z ostatniej wyprzedarzy ;)

      Usuń
  5. Jakoś nigdy nie bawiłam się w "koraliki" gdy byłam starsza Ale za to jak byłam mniejsza to robiłam i Sprzedawalamto był biznes życia. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images