Wakacyjne drobne przyjemności

Wakacje to dla wielu blogerek dużo spokoju, odpoczynku i czasu który mogą zainwestować w swój blog. Jednak mimo, iż nie tak dawno skońc...




Wakacje to dla wielu blogerek dużo spokoju, odpoczynku i czasu który mogą zainwestować w swój blog. Jednak mimo, iż nie tak dawno skończyłam studia pierwszego stopnia, i mogło by się wydawać że nic nie stoi na przeszkodzie ku przygodzie, wyszło inaczej.

Życie jest ciekawe, ze względu na niespodzianki, zarówno te zaplanowane jak i niezaplanowane. Trzy tygodnie (dwa już za nami) u rodziców przedmęża (*długo by tłumaczyć, słowo zaczerpnięte od Qrkoko) nie były zaplanowanym wypoczynkiem.

Oczywiście nie są to nasze jedyne plany na wakacje, i w przyszły weekend wybieramy się z przedmężem, do Czech, a na wrzesień plany na morze ;)

Wieś ma swój urok. Słodkich malin, słonecznych pomidorów, kwaśnych jeżyn, i pracy od świtu aż po zmrok. Jakiej pracy? Każdej, porządki, remonty, gotowanie, zwierzątka, ogródek - a wszystko w naturalnej i swojskiej atmosferze - tak od miasta i komputera powinno się odpoczywać częściej.

Lecz czym byłaby praca bez odrobiny przyjemności? Udręką - dlatego postanowiłam dopieścić się, zamawiając drobne koralikowe zakupy ;) Jednego dnia do zamówienia namówił mnie facebookowy post korallo o ich dwudniowej (dlatego warto było się pośpieszyć) wyprzedaży "Za grosz".

Niedużej jak dzień, dwa później pasart opublikował ankietę, za której wypełnienie otrzymałam kupon -25%  ważny do końca lipca. Szkoda by się zmarnował, więc pozwoliłam sobie odrobinę zaszaleć.

W ciągu tego tygodnia zostały wysłane nagrody z facebookowego konkursu. Gdy w weekend znalazłam się w domku postanowiłam otworzyć i pokazać wam obie paczuszki ;) Prawdopodobnie na fanpage (to moja główna droga kontaktu - nie zapomnij zalajkować ;) ) pojawi się jeszcze drobna rozdawajka w której podzielę się swoimi nowymi zdobyczami ;)

Kwestia legalności konkursów na facebooku to dość kontrowersyjny temat - ale warty poruszenia. Jeśli to czytasz, i planujesz w najbliższym czasie zorganizować konkurs (na blogu/fanpae) sprawdź regulamin (udostępnienia, oraz zapraszanie znajomych jako warunek wzięcia udziału w konkursie jest na fb nielegalne, tak samo jak nie zarejestrowane loterie).

Informacje o wyprzedażach, kuponach ani konkursie nie dotarły? - dołącz do grupy - Koralikowe okazje i nie przegap żadnej z nich ;)


Pasart i pierwszy własny jadeitowy sznur <3







Korallo i ich zabójcze ceny <3 No i kolejny raz otrzymałam cudowne (naprawdę bardzo poręczne i przydatne) karteczki od korallo ;)








Nic, tylko brać się do pracy ;) Co planowałabym na ewentualne nagrody? Sam zobacz ;)





Linki

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ach, z rozrzewnieniem wspominam, kiedy czas kiedy sama majstrowałam przy wyrobie biżuterii... Będzie trzeba do tego wrócić :3
    _____________
    Zapraszam http://sufrazystka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwal się co stwarzasz w domowym zaciszu :)
    Ps. Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe łowy :D A Przedmęża koniecznie z okazji wycieczki do Czech zabierz do Koralexu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ile dobroci! :) Piękne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego! :) Uwielbiam takie cudeńka, po prostu coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images