Legion Samobójców (Suicide Squad) - recenzja

Pora się przyznać, jestem komputerowym geekiem, któremu do szczęścia potrzebne jest nie mniej i nie więcej niż dostęp do internetu. ...





Pora się przyznać, jestem komputerowym geekiem, któremu do szczęścia potrzebne jest nie mniej i nie więcej niż dostęp do internetu. Nie mogłam się więc oprzeć wycieczce do kina na Suicide Squad. Dlaczego?




Ponieważ w głębi swojego wrednego i cynicznego serduszka, jestem zauroczona po uszy w ślicznej, utalnetowanej i niezwykle szalonej Harley Quin zwanej również poprzednio (zanim namieszał jej w głowie Mr.J) jako dr. Harley Quinzel w Arhkham Asylum. 


Ta urocza blondynka jest w stanie zrobić dosłownie wszystko dla swojego ukochanego pączusia (puddin') - Jokera. Nie ukrywam, jest to moja ulubiona postać świata komiksów, a film nie nasycił moich oczekiwań. Przy tak nikłej ilości 'czasu' na ekranie, postać Jokera nie mogła zostać właściwie wykreowana, i jest wyłącznie etiudą.  Pojawiał się sporadycznie aby ocalić swą wybrankę, lecz niech was nie zwiedzie ta romantyczna atmosfera - ich związek był naprawdę pokręcony.






Ale po co wchodzić w szczegóły, poznajmy prawdziwy czarny charakter tego filmu. Amanda Waller wpadła na pomysł, aby do walki z mutantami używać mutantów - brzmi troszkę jak x-man, nie? Tylko zamiast mutantów mamy przedwieczną czarownicę i jej brata oraz legion spisanych na straty. Zimna, nieczuła, taktyk i szaleniec w jednym. W tym szaleństwie jest metoda?


Czas poznać pozostałych bohaterów. 

Poniżej zdjęcie całego, tytułowego składu Legionu samobójców. 
Szybkie wyjaśnienie? od lewej: pierwszy ginie; lubi pluszowego jednorożca; wiedźma, żołnierz, Harley <3, świetny strzelec, pan krokodyl, człowiek pochodnia. Proste? To teraz bardziej oficjalnie ;)


Legion samobójców (Suicide squad) to film z gatunku fantastyki naukowej i akcji. Do kin trafił z początkiem sierpnia, uprzednio wyreklamowany poprzez telewizję i zarówno fanpage fanów DC jak i Marvela. Mimo negatywnych emocji, które wywołała informacja o zagraniu Jokera przez Jareta Leto, film mi się podobał. Akcja była dobrze rozplanowana, choć można by się było przyczepić do masy szczegółów - jak na przykład bohater który po około 10 minutach od przedstawienia umiera. Muzyka nie zachwyca tak bardzo jak w zwiastunach, a i występ samego Batmana jest dość symboliczny. Być może kolejna część (z plotek można domyślić się 2 wersji, jedna to kontynuacja tego filmu, druga to film dedykowany niekoniecznie superbochaterkom - Harley, Poision Ivy, Catwoman etc, niestety to nadal tylko plotki)

Wikipedia:
Tajna agencja rządowa o nazwie A.R.G.U.S pod kierownictwem Amandy Waller (Viola Davis), tworzy drużynę Legion samobójców składającą się z najgroźniejszych przestępców na świecie. W skład zespołu wchodzą między innymi takie postacie jak Harley Quinn (Margot Robbie), Kapitan Boomerang (Jai Courtney), Enchantress (Cara Delevingne), Deadshot (Will Smith) i szef oddziału Rick Flagg (Joel Kinnaman). Bohaterowie dowiadują się, że nie zostali wybrani dlatego, iż mają szansę wygrać, ale dlatego, że nikt nie będzie ich żałował, gdy poniosą klęskę.  

W zwiastunach czuć szaleństwo i finezję.

Zwiastuny



Więcej zwiastunów TUTAJ


Biżuteryjne inspiracje

Podlinkowanie do źródła - jak zwykle w podpisie ;)

Marzy Ci się cosplay Harley?- klik; Amazon klik
Ideationox deviantart; Harley's Joker and Joker's Harley - Moi ulubieni cosplayerzy <3
Wśród inspiracji do tworzenia fajnej biżuterii oprócz moich oczywistości, można by pomyśleć nad naprawdę ciekawymi pomysłami stylizowanymi na Enchantress jednak będzie to znacznie trudniejsze ;)






Suicide squad, kto widział? kto nie widział? a kto się dopiero wybiera? 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zastanawiałam się z przyjaciółkami czy nie wybrać się właśnie na ten film. Wygrał horror "Kiedy zgasną światła", cały czas film ten chodzi mi jednak po głowie. W Internecie naczytałam się dużo negatywnych (niestety) opinii. Nie odstrasza mnie to jednak! Może mi się spodoba. Opiszę wrażenia, jeżeli pójdę.

    Zapraszam do siebie: icedaughter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie.... ten film jest nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film i biżuteria zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam, nie byłam.
    Widziałam jak jedna blogerka upodabniają sie charakteryzacja do bohaterki z tego filmu. Teraz juz wiem skad pochodzi bohaterka. ;)
    Super recenzja. Niestety film nie przypada w moje klimaty. Moze go obejrzę kiedys... Dla zabicia czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam iść ze względu na Jareda, ale nie pykło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam możliwości obejrzenia w kinie. Troszkę żałuje, że przegapiłam- no ale są rzeczy ważne i ważniejsze ;)
    Sama jestem, a raczej byłam maniakiem komputerowym. Z mężem się dobraliśmy, graliśmy razem w wiele mmorpg. Aktualnie pogrywamy sobie w LOL'a :D Uwielbiam grać Jinx :P Ostatnio odpuściłam sobie granie. Zostałam po raz drugi mamą, więc... obowiązków mam zdecydowanie więcej i tylko podpatruję męża :) A będąc w ciąży i mając problemy ze snem, LOL ratował. Lepsze granie niż leżenie i patrzenie w sufit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh! amazing guide, it's really worth my time. Yes! No one can deny that Suicide Squad is a most successful movie of DC Comics just because of remarkable performance by Harley Quinn and Joker. Well, i was searching Harley Quinn Costume Guide as me and my daughter want to Cosplay her in upcoming themed party and i got your Blog.I will keep visiting this site to View more new blogs. Thank you so much for giving me the opportunity!! Take Care

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images