Przyjemności od korallo - "ZA GROSZ"

W internetach można znaleźć naprawdę wiele sklepów z zaopatrzeniem do handmade. Wybór jest trudny, bo każdy na swój sposób zachęca i ...




W internetach można znaleźć naprawdę wiele sklepów z zaopatrzeniem do handmade. Wybór jest trudny, bo każdy na swój sposób zachęca i namawia do zakupów. Oczy kuszą wyprzedaże, darmowe wysyłki, gratisy czy pakiety lojalnościowe. Dziś jednak chciałabym przedstawić wam całkiem ciekawą cykliczną promocję. 


Podczas weekendu w Ostrawie bardzo chciałam sprawić sobie trochę czeskich koralików (kto ich nie lubi), niestety sklepu nie znalazłam. Pojawiła się natomiast, z okazji długiego weekendu, okazja w postaci wyprzedaży w korallo za grosz. 



Zakładka "ZA GROSZ" pojawia się w korallo zazwyczaj przed weekendem. Najprościej i najszybciej o starcie wyprzedaży możemy dowiedzieć się poprzez fanpage Korallo. Przykładowe jadeitowe oponki (klik) zamiast 2,71 zł kupiłam za 1,29, perły majorka (klik) zamiast 2,25 zł za 0,49zł. Prawda jest taka, że w okolicach 9-50gr można wyznaczyć naprawdę fajne rzeczy, w naprawdę świetnej cenie. Zaplanowałam wydać mniej niż 50zł (trzeba sobie robić limity :P), nie wszystko było przecenione, za same koraliki zapłaciłam 37,77 (47,67 z wysyłką). Pora zobaczyć co w tej paczce siedzi ;)













A oto jaki prezent dostałam ;) Nie wiedziałam co z nią zrobić, więc od razu zawiązałam, wybór zawieszki dopiero przede mną ;) Dlatego postanowiłam, że pokażę również notesik, jakie znajdywałam w poprzednich paczkach (są cudne i mega praktyczne ;) )



Znacie tą promocję? lubicie? zamawiacie?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Może kiedyś i ja się skusze 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie i inne koralikowe okazje ostatecznie (bo szkoda przegapić) założyłam grupę do której wszystkich serdecznie zapraszam ;) (link w pasku bocznym ;) )

      Usuń
  2. Może kiedyś i ja się skusze 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawa promocja! Może się skuszę, bo koraliki wyglądają tak, że chciałabym mieć je wszystkie :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images