NOMINACJA DO LIBSTER BLOG AWARD

Mój blog został nominowany przez  ms-black-lady.blogspot.com  oraz  olphotoo.blogspot.com  do Libster Blog Award. Odpowiem na pytania ms...




Mój blog został nominowany przez ms-black-lady.blogspot.com oraz olphotoo.blogspot.com do Libster Blog Award. Odpowiem na pytania ms black lady (ponieważ była pierwsza). Przygotowała dziesięć pytań dla nominowanych przez nią osób, zapraszam do lektury. 

1. Od ilu miesięcy prowadzisz bloga?

Pierwszy wpis który znajduje się na tym blogu jest z 12.11.2015. Czyli można uznać istnienie tego bloga od około siedmiu miesięcy. Nie są to jednak moje pierwsze potyczki z blogowaniem, a genezą powstania samego bloga był fanpage który istnieje od 5 września 2013 roku czyli 21 miesięcy :)

Jednym z pierwszych zawartości fanpage była biżuteria origami z którą pozowała moja kota pusia. Kotów mam w sumie dwa :) Pusia jest brytką 'miniaturką', natomiast lulek jest najzwyklejszym dachowcem.

Lulek

Pusia









2. Najlepszy film który oglądnęłaś/oglądnąłeś w tym roku?

Może i nie był to najlepszy film jaki widziałam w życiu, ale stanowczo mogę go polecić z tych najpopularniejszych. Oczywiście chodzi o Deadpool. Kocham komiksy, superbochaterów i śmiało mogę nazwać się nerdem. Film, na który z okazji walentynek wybrałam się z chłopakiem, pełny jest nieodpowiedniego słownictwa, wybuchów, nieuzasadnionej przemocy, jak i obcisłego czerwonego wdzianka.



3. Kim chcesz zostać w przyszłości?

To dość trudne pytanie, nawet dla kogoś kto kończy studia. Ciężko mi jednoznacznie stwierdzić, czy bardziej interesuje mnie praca w laboratorium, czy zagłębianie się w wirtualny świat. Bioinformatyka, łącząc statystykę, genetykę i informatykę daje świetne przygotowanie do pracy badawczej, ale niestety nie w Polsce. Czy wyjadę za granice? Niewykluczone.

4. Masz swoje miejsce na ziemi? Jak tak to opowiedz coś o tym.

Moim małym miejscem na ziemi jest mój pokój :P Sama zaprojektowałam regał który następnie wypełniłam książkami, koralikami, elektroniką dekorując je pod sufitem zestawem łuków. Rozkładane łóżko z ikei zapełniło pusta przestrzeń podłogi i tak tu sobie teraz mieszkam. Przy okazji urodzin w kierunku leża został ustawiony monitor i xbox 360, a pozostałe półki uzupełniły się komiksami. Tutaj się zaszywam, i jedynie poprzez ekran komputerka (jeśli nie muszę lecieć na zajęcia) patrzę sobie na świat.

5. Lubisz podróżować? Jeśli tak to gdzie byłaś?

Z jednej strony uwielbiam podróżować, z drugiej za każdym razem mam reisefieber (zdenerwowanie przed podróżą). Byłam już w Izraelu, Grecji, Czechach i na Cyprze, po Polsce też się trochę jeździło, a nawet żeglowało. Izarel zwiedziłam jeszcze jako mała dziewczynka ale już zakochałam się w typowo arabskich targowiskach pełnych dołowanie wszystkiego. W Grecji żeglowałam przez dwa tygodnie po morzu Egejskim, trafiając w sam środek meltemi (bardzo silnych wiatrów). Pierwszy raz widziałam tam białe szkwały, oraz stałam za sterem przy około 7-8 skali beauforta - to był jedyny sposób na przezwyciężenie choroby morskiej. Na Cypr wybrałam się z chłopakiem, mamą oraz jej koleżankami nad sam brzeg morza z all inclusive. Przejrzysta cieplutka woda, dwa bary, wspaniałe jedzonko i wszytko w pakiecie. 

Cypr

6. Jakie jest twoje hobby?

Oczywiście handmade. Przede wszystkim dlatego, że kocham wszelką biżuterię, a jedynie tworzenie jej samodzielnie zapewnia mi dobrą cenę (materiały) i satysfakcję. Oprócz? Wcześniej wspomniany łuk, lub wiatrówka, jest dobrym sposobem na spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Kiedyś jeździłam konno, tańczyłam (balet 3 lata, + około miesiąca  lub dwóch intensywnych treningów różnych technik na obozach). Kilka lat temu gra w teatrze była dla mnie swego rodzaju hobby. Pomimo młodego wieku, występy w musicalu Mała Księżniczka w Capitolu były dla mnie samą radością.

7. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?


Ciężko powiedzieć. Jednego wybrać najzwyczajniej nie umiem. Uwielbiam Timberlake'a za jego niesamowity głos, Snoop Dooga za niesamowita postać którą wykreował. Grubson zawsze napawał mnie większą chęcią do życia. Johny'emu Deep'owi ciężko się oprzeć nawet wtedy gdy nie śpiewa. Cleo można śmiało nazwać folkowym głosem Polski. Manson doskonale wyrażał moje rozgoryczenie, jednak najdłuższej słuchałam System of a Down i Boba Marley'a. Wybuchowa mieszanka, aczkolwiek melodyjny rock zawsze pobudzi a reggae zawsze uspokoi :)

Pierwsze wykonane na zamówienie kolczyki ;)

8.  Na co zwracasz największą uwagę na innych blogach?


Ponieważ współpracuje z blogerami bardzo dużą uwagę skupiam na jakości zdjęć. Kolejnym elementem jest treść, a dopiero na trzecim miejscu znajduje się szablon. Dobre statystyki to aktualnie pień każdego dobrego bloga.

Wśród problemów przy współpracy spotykam się nie tylko z próbami wyłudzenia, spamem, kłamstwem ale również zatajaniem prawdziwych statystyk. Pamiętajcie - liczba wyświetleń z blogera to nie są prawdziwe statystyki. Prawdziwe można otrzymać na przykład dzięki google analytisc - darmowe i całkowicie nieprzekałamane.

9. Czy jest coś takiego, co chciała byś/ chciał byś zmienić w sobie?

Nic, może ewentualnie wolałabym mieć gęstsze włosy :P


10. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga? I co ci to daje?


Bloga założyłam aby móc uzupełnić fanpage o dłuższe i bardziej ciekawe teksty. Aby pokazywać tutoriale, uczyć i przekazywać wiedzę dotyczącą tworzenie kolorowej biżuterii dalej.

Blogowanie to nie tylko kreowanie swojego miejsca w sieci ale i satysfakcja którą niesie odbiór waszych treści. Polecam blogowanie każdej osobie która ma coś do powiedzenia. 



Mam zaszczyt nominować:
  • http://amulena.blogspot.com/
  • http://written-with-a-pencil.blogspot.com/
  • http://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/
  • http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/
  • http://gleamdreams.blogspot.com/
  • http://littlefarner.blogspot.com/
  • http://czoosnyka.blogspot.com/
  • http://aleksandramakota.blogspot.com/
  • https://lulanka.com/



A oto moje pytania dla nominowanych osób.
1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
2. Jaka jest Twoja ulubiona biżuteria?
3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
4. Jak wygląda Twoje miejsce do blogowania?
5. Opisz swoje wymarzone wakacje?
6. Jakie jest Twoje hobby?
7. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
8. Co czytasz dla przyjemności?
9. Co najbardziej w sobie lubisz?
10. Dlaczego założyłeś/założyłaś bloga? I co ci to daje?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fajny post, a zdjęcia wymiatają :D

    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/05/jak-czytac-w-myslach-oczy-mowa-ciaa-vol.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację i pozdrawiam ciepło! :D
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :) Gratuluje nominacji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nominacji do lba ;) ciekawe pytania ale jeszcze
    lepsze odpowiedzi. Zazdroszczę takiej diy-umiejętności ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w bardzo fajnej formie przygotowałaś to lba ;)
    >> Pozdrawiam 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzeba zadziałać... :V

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kociaki <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie dziękuję za nominację i pozdrawiam :)
    gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie zazdroszczę tych podróży :) No i przede wszystkim piękne prace! Podziwiam! Widzę, że jesteśmy w podobnym wieku, bo ja też kończę studia :D
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny pod moim przedostatnim wpisem! W najnowszym wpisie opisuję jak spełniło się jedno z moich największych marzeń. Mam nadzieję, że będziesz zainteresowana!
    Zapraszam ponownie i pozdrawiam cieplutko :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie rozumiem twoje niezdecydowanie w kwestii przyszłości. Mam dokładnie to samo. Nie wiem, kim zostane, gdzie mnie poniesie. Nie mam zielonego pojęcia. Od jakiegoś czasu zaczynam nawet poważnie zastanawiać się nad powrotem do kraju.
    Trzymaj się ciepło, kochana. Co ma być, to będzie... a jak już będzie, to trzeba się z tym zmierzyć :)
    Obserwuję.
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często czytałam posty z ,,Liebster blog award'', zawsze to były dość krótkie odpowiedzi takie 2-3 zdania, a na jedno pytanie odpowiedziałaś aż 8 zdaniami :) i to jest ogromnym plusem. Jest co czytać. Na pewno na jedno z tych pytań odpowiedziałabym tak samo jak Ty, mianowicie chodzi o ,, Na co zwracasz największą uwagę na innych blogach?'' ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W odpowiedzi na Twój komentarz - właśnie to, o czym wspomniałaś, motywuje mnie do pozostania na studiach. Jak na razie zaliczenia idą dobrze, po 1 semestrze 1/4 grupy odpadła, mam nadzieję że teraz nie skończę tak jak oni ;) Ciągle mam nadzieję, że fascynacja kierunkiem z czasem wróci :)

    Świetny sposób prezentowania prac! Koty z pewnością przyciągają uwagę:) Podobają mi się prace i szczerze zazdroszczę talentu, bo ja do takich prac jestem zupełnie "lewa". Podróży też zazdroszczę... Mam nadzieję że i mi uda się wybrać w jakieś ciekawe miejsce w te wakacje, z tym że najpierw trzeba na to zapracować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na wszystkie pytania. Nie przejmuj się, że nie wiesz co chcesz robić w przyszłości. Ważne aby próbować różnych rzeczy i wtedy znaleźć tą, która sprawia nam najwięcej przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pod odpowiedzią o gęstszych włosach są piękne kocie kolczyki! :) Śliczne są! Masz talent, mam nadzieję że kiedyś Twoje hobby przerodzi się w sklep i będziesz mogła robić to co lubisz zawodowo.
    aleksandramakota.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny wpis! :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi, a zdjęcia kotka są mega piękne.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe tworzysz cudeńka! Ile zajmuje ci zrobienie na przykład pary kolczyków?
    P.S. Masz piękne koty (:
    http://ghosts-and-spectres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images