Zawitała wiosna - kolczyki trójkąty

W związku z rosnącą modą na posty o niczym również postanowiłam zwyczajnie 'wrzucić kilka zdjęć'. Ukażę dziś ciekawe kolczyki kt...




W związku z rosnącą modą na posty o niczym również postanowiłam zwyczajnie 'wrzucić kilka zdjęć'. Ukażę dziś ciekawe kolczyki które wpadły mi w oko jakiś czas temu. Metodę można powiązać z haftem koralikowym, aczkolwiek nic się tutaj nie obszywa. Umiejętnie poplątane nitką koraliki zachwycą każdego.



Prace rozpoczęły się późna porą, na pierwszy ogień poszły blado różowe i fioletowe koraliki. Przy okazji ostatniej wizyty w pasmanterii zaopatrzyłam się w długie igły do koralików które okazały się niezwykle przydatne i czarną nić Ariadna TYTAN 60E. Zdecydowałam się na jej zakup ze względu na połysk i nadzieję na bark supełków. Dla porównania wybrałam nic z głębi swojego magicznego kuferka - biała Ariadna TYTAN 80.

Nocne stanowisko pracy
 Z białą pracowałam już przy tworzeniu długich indiańskich kolczyków, sprawdzała się, choć nie raz przy nagromadzeniu kolejnych supełków miałam ochotę rzucić do wszystko na podłogę a następnie energicznie podeptać. Czarna wypadła nieco lepiej, choć sama nie wiem czy bardziej winić siebie, czy porę.

Wracając do koralików, czyli kręgosłupa całej robótki, wybrałam koraliki TOCHO Round 11o. Ładnie opisane woreczki powyżej kupiłam jakiś czas temu w sklepie Kuferek zkoralikami . Siedem kolorów ukazanych na zdjęciach poniżej to: Opaque White (biały), Opaque Periwinkle (błekit), Opaque Curry (żółto-pomarańczowy), Opaque Lavender (fiolet), Opaque Pepper Red (czerwony), Opaque-Frosted Lt Beige (beżowy) i Opq-Pastel-Frosted*Shrimp (różowy).

Każdy z kolczyków składa się z dwóch zszytych ze sobą trójkątów. (Pełen tutorial w filmiku znajduje się poniżej). Aby umożliwić, założenie kolczyka, przed zszyciem, włożyłam sztyft. Wielkość trójkąta zależy wyłącznie od fanaberii twórcy, ja postawiłam na małe, delikatne dwu-kolorowe dodatki.

Wielkość trójkąta zależy wyłącznie od was
Aby nie przedłużać, chciałabym zaprezentować cztery pary koralikowych kolczyków, które mam nadzieję, przypadną wam do gustu. Czas roboty 'ostatniej pary' to około 40 minut. 




Dla wszystkich tych, którzy chcieliby spróbować swoich sił i stworzyć swoje wymarzone koralikowe trójkąty - tutorial. Nie mojego autorstwa, ale sama się z niego uczyłam. :)


Na koniec kilka znalezionych w bezkresie internetu inspiracji.

szuflada dany

Seal Art - decobazar

koralikowy raj

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetny post! Genialna biżuteria :) Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria. Najbardziej spodobała mi się w biało-czerwonych kolorach. Jestem pełna podziwu, że sama ją tworzysz. Zawsze zaskakuje mnie kreatywność takich osób, które tworzą coś sami. Wielkie brawa dla Ciebie. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

4kajko. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

Flickr Images